Adwords: Zoekmachine Adverteren

Succesvol zoekmachine adverteren met adwords: meer omzet en bekendheid via onze data driven methode

Zoekmachine adverteren (Adwords) kan direct bijdragen aan de groei van je organisatie. Binnen enkele dagen staat je campagne live en zien potentiële bezoekers je advertenties op hun mobiel, desktop of tablet.

Vraag nú je gratis adwords scan aan

De voordelen van een AdWords campagne op een rij:

  • Direct beginnen met een succesvolle campagne
  • De klantreis meten vanaf de eerste klik tot het aankoopmoment
  • Slimmer sturen op resultaat met cijfers en statistieken
  • Grip op de uitgaven: je bepaalt wat een nieuwe klant mag kosten
  • Haal kennis in huis en bespaar tijd met een zoekmachine specialist

Ben je benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem contact met één van onze Google AdWords specialisten.

“Zoekmachine adverteren (SEA) werkt alleen door te sturen op cijfers. Wij stellen samen met je doelstellingen op, zodat dat je de controle behoudt”

Wij hebben jarenlange ervaring met zoekmachine adverteren en begeleiden momenteel meer dan 100 klanten door heel Nederland via onderstaande methode.

Hoe dan?

Zo richten wij onze SEA Adwords campagnes in

Stap 1. Campagne Strategie

Samen met je bepalen we de SEA strategie en doelstellingen. Daarbij zijn we open en transparant over wat haalbaar is en wat niet. Welke technieken zoals: Zoekpartners, Remarketing en Shopping ondersteunen uw activiteiten? Welke boodschap sluit het beste aan bij jouw klanten?

Meer omzet, leads of naamsbekendheid bereik je door te sturen op data en statistieken. Daarom brengen wij de KPI’s (key performance indicators) in kaart en rapporteren hier maandelijks over. Met deze cijfers weet je precies waar je aan toe bent en krijgt je inzicht in het rendement.

Stap 2. Data Driven Analyse

Hoe kunnen wij je campagnes laten onderscheiden van de rest? Een cruciale stap is om de juiste gegevens te analyseren van bezoekers. Door slim gebruik te maken van bepaalde tools kunnen we sneller achterhalen wat wel en niet werkt. Denk bijvoorbeeld aan een koppeling met Google Analytics en een analyse van concurrerende partijen. Kopen je klanten alleen op bepaalde tijdstippen of in een bepaalde seizoen? Dan kunnen wij de campagne hierop instellen.

Stap 3. Structuur en Lancering

Bij het inrichten van de campagne maken we gebruik van de input die we in de voorgaande stappen hebben gebruikt. Wij richten de campagne in op een professionele manier, zodat het efficiënter is om bij te sturen. Dit bespaart je onderhoudskosten. Vervolgens lanceren we de campagne en begeleiden we je naar de volgende fase.

Stap 4. Optimalisatie

Het inrichten van een campagne is slechts het halve werk. Vervolgens is het belangrijk om de campagne te blijven optimaliseren. Welke advertenties werken het beste? Welke zoekwoorden leveren de meeste klanten op tegen de laagste kosten? Zijn er zoekwoorden die veel kosten, maar geen resultaten opleveren? Door de campagne te onderhouden en te optimaliseren verhogen we het rendement.

Stap 5. Opschalen

Indien de campagne succesvol is dan kunnen we in overleg de campagne opschalen. Dit betekent dat we het advertentiebudget voor winstgevende advertenties verhogen en eventueel dupliceren naar andere kanalen, zoals Bing. Op deze manier kunnen we de totale conversies verhogen.

Het juiste gereedschap voor het beste werk

Ons team

Een multidisciplinair team van 6 professionals
Juul Reumkens
Designking & eindbaas
Brian van Lent
Online marketing musketier & eindbaas
Frank Soeters
Hackertyper
Lars Tummers
Pixelsmid
Christian Augustus
Admaker
Tim Lossie
Codemaster

Gratis strategiesessie

Met koffie & cookies